Sorry guys…I have School in 2025 5/2 again ! I can’t Post decks but comments only who talks with me I will reply the comment, so…Bye Castle I see you in May 👋🏻
اسف يا اصحاب…لدي مدرسة في ٢٠٢٥ ٥/٢ مجدداً ! لايمكنني نشر ألعاب ولكن التعليقات فقط من يتكلم معي أنا سأرد التعليق، لذا…وداعاً Castle سأراك في ايار 👋🏻
Sorry guys… I have School in 2024 9/22, I can’t Post decks but comments only talk with me, so… Bye Castle I see you in 2025 👋🏻
اسف يا اصحاب… لدي مدرسة في ٢٠٢٤ ٩/٢٢، لايمكنني نشر ألعاب ولكن التعليقات خاص التكلم معي، ولكن… وداعاً Castle سآراك في ٢٠٢٥ 👋🏻