acho que o remake, vai ser uma boa reconstrução, bom no normal não tem muitas coisas. No remake vai ter modos que não é confirmado, bom eu não sei mais ok 👍
Hey yo Maycon3000! Pare! (English: My man!)
May mga kahilingan po ako: (Heres English if you no Understand Tagalog: I have some Requests) :
1.) Remake the Filipino Horror Game "Hapunan" (English: Dinner)
2.) Remake my Game "Marikit's Journey - Episode 1: Her B-day" (Marikit's my Oc, Yknow?)